Jak rozpoznać Fanboya Apple? (z przymrużeniem oka)

Jak rozpoznać Fanboya Apple? (z przymrużeniem oka)

Tyle się ostatnio mówi o ludziach, którzy wręcz maniakalnie wierzą w to, co powie im były już szef Apple – Steve Jobs. Jego słowa zawsze traktowane są jak sacrum, a produkt, który zapowiadał zawsze był rewolucyjny i innowacyjny (nawet, jeśli nie był). Po czym rozpoznać fana marki Apple? Przedstawiamy kilka symptomów – sprawdź, czy może przypadkiem nie padłeś ofiarą zmowy światowego koncernu z nagryzionym jabłuszkiem.

 

  1. Łypiesz spod byka na każdego, kto mówi, że posiada komputer z Windowsem albo każdym innym systemem operacyjnym różniącym się od Mac OS.

  2. Gardzisz ludźmi, którzy grają w nieśmiertelnego węża na swojej nieśmiertelnej Nokii z jednokolorowym wyświetlaczem i jednotonowymi dzwonkami. Iphone i jego możliwości – to jest to!

  3. Nigdy nie zjadasz całego jabłka – dla Ciebie do profanacja. Dopuszczalne jest jedynie nadgryzienie z lewej strony (patrząc z perspektywy jamy ustnej). Jeśli masz ochotę na więcej, zaczynasz kolejne jabłko.

  4. Podczas porannego joggingu spotykasz fajną dziewczynę ze słuchawkami w uszach. Odwzajemnia Twój uśmiech, ale kiedy dostrzegasz, że do słuchania używa jakiegoś no-namowego odtwarzacza, a o akcesoriach Ipod nawet nie słyszała, omijasz ją szerokim łukiem.

  5. Po nocach śni Ci się salon tatuażu i upragniona dziara z napisem „I love you, Steve”, opatrzona oczywiście jabłuszkiem.

  6. Kolor samochodu dobierasz pod kolor swojego Maca, nigdy odwrotnie. Jeśli akurat nie mają tego, czego szukasz, odkładasz zakupy.

  7. Nie masz nic przeciwko temu, aby Twoja dziewczyna również była Apple Fangirl – musicie przecież o czymś rozmawiać!

  8. Żałujesz, że jeszcze nie wymyślono urządzenia, które kroiło by ziemniaki na frytki w wiadomym kształcie.

  9. Ale to nie przeszkadza Ci w tym, aby jabłecznik był dokładnie tym, na co wskazuje jego nazwa – logo Apple jest więc obowiązkowe, nawet jeśli składniki na ciasto nawet obok jabłek nie stały.

  10. Jesteś stałym klientem iSpotów i masz większą wiedzę na temat produktów, niż pracownicy sklepu i Steve Jobs razem wzięci.

Submit a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *