Samsung będzie miał dodatkową sieć sprzedaży

Samsung będzie miał dodatkową sieć sprzedaży

Kojarzycie Apple Store? Oczywiście, przecież każdy wie, że jeszcze do niedawna by nabyć produkt z logiem nadgryzionego jabłuszka trzeba było się wybrać do odpowiedniego punktu sprzedaży. Obsługa klienta to wciąż szalenie mocna strona koncernu z Cupertino, niemniej jednak konkurencja nie śpi – Samsung, dzięki współpracy z siecią sklepów Best Buy otrzyma podobną możliwość.

W największym skrócie będą to sklepy w sklepie – Samsung otrzyma swoją powierzchnię sprzedażową, która nosić będzie dumną nazwę Samsung Experience Shop. Na stoisku będzie się można zapoznać z produktami koncernu oraz zasięgnąć porady specjalisty wyszkolonego w tej dziedzinie. Co więcej, osoby reprezentujące markę mają służyć nam radą również w temacie starszych urządzeń, które nierzadko znajdują się w naszym posiadaniu.

Nikogo zapewne za bardzo nie zaskoczy informacja, że SES jest zorganizowany w sposób niemal bliźniaczy jak Apple Store. Produkty można dotknąć, pobawić się nimi, a podzielone są na konkretne kategorie. Przynajmniej takie wnioski można było wysnuć na przykładzie działającego już od kilku tygodni punktu sprzedaży w Teksasie – cała reszta ma się otworzyć w poniedziałek. Przy największych punktach sprzedaży mają dodatkowo działać tak zwane Samsung Smart Services, gdzie będzie można liczyć na porady konsultantów dotyczące jakiegokolwiek sprzętu opatrzonego logiem koreańskiej marki. O ile jednak zepsuty ekran nie zostanie naprawiony na miejscu, to otrzymamy pełną informację na temat tego, gdzie i kiedy mamy się udać, by usterkę wyeliminować.

samsung store

Największym zyskiem dla obu stron ma być fakt, że sprzedaż produktów koncernu ma być dodatkowo napędzana przez konsultantów marki, którzy w każdej chwili gotowi będą zaprezentować sposób działania konkretnego urządzenia oraz szczegółowo opisać jego funkcje. Co ciekawe konsument będzie mógł również na własne oczy zobaczyć, jak wiele korzyści może odnieść, kiedy w odpowiedni sposób skomunikuje ze sobą kilka urządzeń Koreańczyków. Ultrabooki, tablety czy smartfony, ustawione koło siebie będą konfigurowane w taki sposób, by klient mógł w łatwy sposób zapoznać się z najważniejszymi cechami i przekonać się, czemu sterowanie funkcjami Smart TV z poziomu tabletu jest tak wygodne.

Nawiązanie współpracy z siecią punktów sprzedaży, która ma ugruntowaną pozycję na rynku można odbierać jako wyjście marki do klienta. Samsung z pewnością pragnie sprawić, by jego oferta linii Galaxy była bardziej przystępna, a tego typu działania z pewnością mogą tylko pomóc. Niestety nie wiadomo jeszcze, czy taką możliwość otrzymają również mieszkańcy Europy, w tym Polski, niemniej należy oczekiwać, że w przypadku sukcesu przedsięwzięcia za Oceanem również w naszych marketach elektronicznych ujrzymy niebawem stoiska Samsunga.

foto: tarobot / Foter.com / CC BY-NC; samsungtomorrow / Foter.com / CC BY-NC-SA

Submit a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *