Wybór odpowiedniego systemu CRM

Wybór odpowiedniego systemu CRM

Jako że dawno nie pisałam, już nadganiam z zaległościami. Ostatnio wiele się słyszy o tym, aby wybrać jak najlepsze oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientem.
Mogłoby się to wydawać błahe, jednakże oczywiste jest to, że w przypadku dużej firmy, potrzebne jest jak najwięcej oprogramowania, które będzie ułatwiało jak najwięcej pracy w poszczególnych sektorach. I właśnie dlatego, tak wartościowe jest korzystanie z programów CRM.

 

Zdaję sobie sprawę, że już o takowych pisałam, była to jednak jedynie ogólna charakterystyka działania ogółu tego typu oprogramowań. Dziś chciałabym napisać parę słów o tym, że warto wybrać rozsądnie, bo CRM spełniający nasze wymagania, pozwoli nam na znaczne ułatwienie pracy i jednocześnie będzie nam służył przez lata.

Programem, który chciałabym polecić, jest Microsoft Dynamics CRM. Od razu powiem, że doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że ludzie z założenia nie lubią Microsoftu, bo Bill Gates, bo Internet Explorer 5 lub z wielu różnych przyczyn. No właśnie, te wszystkie negatywne stereotypy dotyczące firmy, są już przestarzałe i raczej nie ma sensu się ich trzymać. Ale co zrobić. Tacy są ludzie i nic tego nie zmieni.

Wracając jednak do Microsoft Dynamics, polecam ten program, ponieważ uważam go za jednego z najlepszych na rynku. Z powodzeniem spełnia on wymagania każdej, dobrze prosperującej firmy, która nie ma wymagań z kosmosu. Przede wszystkim, nie kupuj kota w worku. Ten CRM możesz za darmo ściągnąć i korzystać z niego przez trzydzieści dni. Jeśli po tym czasie, będziesz z niego niezadowolony, po prostu odinstalujesz go. Jeśli jednak zadowolony – zapłacisz.

Ten system CRM znacznie ułatwi Ci współpracę z Twoimi kontrahentami. Pozwoli na zaplanowanie wysyłania do nich informacji, przypominanie o zapłacie faktury, wyśle nawet kartkę na święta. Najważniejsze jest jednak to, że dzięki Microsoft Dynamics CRM, będziesz mógł w taki sposób posegregować klientów, że będziesz wiedział, którzy przynoszą Ci najwięcej dochodów, a którzy nie są w ogóle opłacalni. Zastosuj odpowiednie dokumenty Microsoft Office, a także dostosuj swój program pocztowy tak, aby zmaksymalizować wydajność pracy i zminimalizować czas. Dzięki temu oprogramowaniu możesz być pewny, że każdy pracownik, na każdym szczeblu w Twojej firmie, będzie miał ciągły i szybki dostęp do wszelkich informacji o kliencie.

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *